Nurul Syafiqah

Nurul Syafiqah
Kehidupan tidak menjanjikan kebahagiaan untuk sepanjang masa .

#tik tok#

Monday 31 December 2012

worry much :/

eh 2013 dah datang . aku SPM candidate tahu . serious takut haa . dah la aku malas gila . sedih haa ada perangai macam nie :( tiba-2 rasa sedih nak tggal rumah setelah dua bulan aku kat sini . dah lah nnti kena berpuasa kat mktab , tanpa family . wahh sedih laa . humm . aku tak tahu sayang ke tak kat mktab tuww . aku nak kata bnci , tak rase lahh sampai cemtu sekali . kawan yg aku rapat kat kelas dah laa pindah mktab lain .. what the malang akuu nie .:'( . dah la kawan girl dari sekolah yg sama sorg punn tak dapat mrsm yg sama dengan akuu nie  . tapi aku tak ape lahh , tak kesahh , bila nak maju ngan berjaya kalau asyek engat bnda yg dah lepas :) kan kan kan . . aku nak belaja sungguh-2 taknak hmpakan mak abah aku yg dah bnyak hbiskan duit untuk aku enter mrsm tuw :) semoga Allah merestui akuu :) turunkanlah kepadaku kefahaman seperti para nabi :) sinarkanlah hari aku di mrsm sana :) permudahkan lah aku untuk mnjawab segala soalan di dalam peperiksaan :) aminn :) 

♥thankS yewr FoE viewing♥dO foLLow yawr♥suka=like laa♥

No comments: