Nurul Syafiqah

Nurul Syafiqah
Kehidupan tidak menjanjikan kebahagiaan untuk sepanjang masa .

#tik tok#

Saturday 23 March 2013

ahhh . stressss !!!

walaweiyyyy :'(

aku dah takde hati nak stay kat mrsm tuu . aku bnci sorang budak kelas akuu nie . aku tak leyh adapt dgn dia . aku dah try mntak berhnti , tpi tak diluluskan . aku tak nak stay situ . semalam aku happy sgt . aku tidur rumah kawan aku athirah . dybah , syap , myda pun ada jugak . happynya . boleh belajaq smbil main-2 ngan depa . tak stress lgsung . aku sayang kawan aku sgt-2 . :) sabar je lahh , lagi 8 bulan nak dudok kat pnjara tuww . after this , takmau tgok mktab tuu dah . peraturan ketat sgt . , minah pot ponn bnyak . suke sgt nak report kat warden pasal ape-2 cerita . ahhhhh , stress . aku benci kau wahai pereport . *mohon terasa# takpayah nak nmpak baik depan warden , disebabkan pereport tuww , cikgu gee dah taknak tegur aku , pandang punn tak nak .. what the hell weyhh? aku kapel bukannya akuu kacau hmpa , kmi jmpe punn tak , ape masalahnya skrg ., nanti besar-2 kawen ngan lain jntina jugak weyhh , punya dok anti laki . blah aa .. bajet :P , batch f5 punn dah tak tntu hala . sembang kalau ada apa-2 , bncang satu batch dulu , belum bncang , wrden dah tahu .,, apa niee weiiii  . kay sorry bahasa kasar . selagi warden-2 pandang slack kat aku , egkau wahai PE-REPORT  .. aku bnciiii kauuu . :/ 
p/s tak sabar keluar dari maktab tuuu . warden n ckgu-2 yang lain . maafkan saya , saya tahu saya salah . 

♥thankS yewr FoE viewing♥dO foLLow yawr♥suka=like laa♥

No comments: