Nurul Syafiqah

Nurul Syafiqah
Kehidupan tidak menjanjikan kebahagiaan untuk sepanjang masa .

#tik tok#

Saturday 22 December 2012

saat pedih sedih di MRSM pengkalan hulu hulu :'(

okay :) Assalamualaikum . dup dap dup dap . before interview LDP(lembaga disiplin pelajar) ,. last-2 senarai org yg terlayak jadi LDP punn keluar , what the surprise , aku dapat . itu mmg keinginan aku punn nak jadi LDP :) . the best thing in ldp countdown untuk mengalutkan orang . haha , tpi , jawatan aku just bertahan untuk 1 bulan ja :) after that dah takde. .nie semua mungkin ade hikmah nyer , mungkin aku tak layak dengan jawatan nie , ape org tua-2 kata , dah takde rezeki . :)okay  , aku redha lepaskan , walaupun berat :) aku sayang jawatan LDP  , masih ramai org ingat aku ldp . tpi the truth aku bukan seorang LDP  lagi :)  ,i wanna story something for you'' my online diary '' . ade seorang makhluk Allah yg digelar sebagai guru di MRSM aku , beri aku pilihan yang sebenarnya memerlukan jawapan yg sama. pilihan pertama 1)aku letak jawatan dgn senang hati dgn buat surat peletakan jawatan , dan pilihan kedua 2) nurul syafiqah(pipiey) dipecat sebagai seorang LDP :'( okay , pada keesokan harinya , aku dengan airmata yg mengalir bak air terjun dari gunung sedang menulis surat rasmi kepada GURU itu :) . dah selesai :) baju putih dan kain hitam mnjadi simbol LDP dah tak wujud dalam diri aku , ape ape pun thanks to God , mungkin Allah taknak aku galas bebanan nie , dan mungkin akuu mmg tak layak untuk jawatan nie , lagi susah mnggalas amanah ini , baik akuu lepaskan :) . ape ape pun aku BAHAGIA dah ade jawatan sebagai seorang PUM(persatuan usahawan muda) aku bhagia dgn jawatan nie . :)  kesimpulannya , aku menarik diri dari ldp atas sebab tertentu , atas kesalahan yg mnjadi kesalah fahamn oleh para guru . takpe , aku terima seadanya .
~pum ever :)
saat terkenang jawatan lamaku :)

♥thankS yewr FoE viewing♥dO foLLow yawr♥suka=like laa♥

No comments: